آمار مطالب

کل مطالب : 56
کل نظرات : 18

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 175
بازدید سال : 832
بازدید کلی : 160383

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای گردشی  به آدرس   gardeshi.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 160383
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

. . http://s5.picofile.com/d/f7c1a5df-c4d9-45ce-9f67-1ee808f0d889/Mehdi_Ahmadvand_Boghz_www_samentheme_ir_.mp3
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : شمس ا... قنبری گردشی
تاریخ : 15 / 5 / 1393
نظرات
اصول دین پایه‌های اعتقادی دین است که نخست باید به آن‌ها ایمان آورد و سپس به فروعی که از آن بر خواسته‌است پای‌بند بود. اصول دین مربوط به اعتقاد است و فروع دین مربوط به عمل. اصول دین، توحید، نبوت و معاد پایه‌های اعتقادی ادیان را شامل می‌شود؛ و در زبان‌ها، زمان‌ها و اقوام مختلف صور متفاوتی به خود گرفته است * توحید: به معنای یگانگی خداوند متعال است. * نبوت: به معنای پیامبری محمد بن عبدالله و دیگر پیامبران الهی است. * معاد: به معنای آن است که روزی همه مکلفان برای بازخواست و حساب در پیشگاه الهی گرد هم می‌آیند و هر کس به پاداش و کیفر خویش می‌رسد. * عدل: به معنای آن است که افعال خداوند متعال از سر دادگری و شایستگی است و به هیچ کس ستم نمی‌کند و هر چیزی را در جای خویش نگه می‌دارد و با هر موجودی، چنانکه شایسته‌است رفتار می‌کند. * امامت: بدین معنا که پس از پیامبر اسلام دوازده امام معصوم منصب خلافت و امامت را بر عهده دارند و آنان منصوب خداوند متعال‌اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 866
برچسب‌ها: اصول , دين , توحيد , نبوت , ,
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : شمس ا... قنبری گردشی
تاریخ : 8 / 5 / 1393
نظرات

                         سی و دومین یادواره شهدای روستای برنت سوادکوه درروز جمعه 10/5/93  در حسینیه روستا باحضور اهالی و خانواده های محترم شهدا و روستاهای همجوار ومسئولین شهرستانی واستانی ولشکری وکشوری برگزار میگردد و ستاد یادواره شهدای برنت با اعلام این خبر بصورت عمومی ازهمه مردم عزیز دعوت بعمل آوردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 984
موضوعات مرتبط: فرهنگی , اخبارروستا , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : شمس ا... قنبری گردشی
تاریخ : 6 / 5 / 1393
نظرات

         همزمان با یک روزمانده به آخرین روز ماه مبارک رمضان امسال (93 ) با خبرشدیم عموی عزیزمان کربلایی صمد ابراهیمی گردشی که مدتها دربستر بیماری بسربرده ،براثر همان بیماری درمنزل خودش جان به جان ّآفرین تسلیم نمودند و طی هماهنگی به عمل آمده ازسوی فرزندان وخانواده معزز و یاری همسایگان محترم ،بستگان واهالی بزرگوار روستای گردشی پیکر مرحوم درساعت  8 صبح روز دوشنبه 6/5/93 از حسینیه جوارمنزلشان تشیع و در مزار عمومی زادگاهش روستای گردشی تدفین گردید . ضمن آرزوی صبری جمیل واجری جزیل برای خانواده وبازماندگان ،طلب آمرزش وغفران الهی برای آن مرحوم را دارم.

تعداد بازدید از این مطلب: 956
موضوعات مرتبط: اخبارروستا , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : شمس ا... قنبری گردشی
تاریخ : 7 / 5 / 1393
نظرات

عیدسعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان خصوصا"ایرانیان عزیز که یکماه در این تابستان گرم روزه گرفتند و جهادکردند تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق وسلامتی برای همه عزیزان را دارم.

تعداد بازدید از این مطلب: 876
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : شمس ا... قنبری گردشی
تاریخ : 7 / 5 / 1393
نظرات

وداع امام سجاد علیه السلام با ماه رمضان :

السَّلَامُ عَلَيْكَ يَا شَهْرَ اللَّهِ الْأَكْبَرَ، وَ يَا عِيدَ أَوْلِيَائِهِ. السَّلَامُ عَلَيْكَ يَا أَكْرَمَ مَصْحُوبٍ مِنَ الْأَوْقَاتِ، وَ يَا خَيْرَ شَهْرٍ فِي الْأَيَّامِ وَ السَّاعَاتِ. السَّلَامُ عَلَيْكَ مِنْ شَهْرٍ قَرُبَتْ فِيهِ الْآمَالُ، وَ نُشِرَتْ فِيهِ الْأَعْمَالُ. السَّلَامُ عَلَيْكَ مِنْ قَرِينٍ جَلَّ قَدْرُهُ مَوْجُوداً، وَ أَفْجَعَ فَقْدُهُ مَفْقُوداً.

 

وداع امام سجاد علیه السلام با ماه رمضان :

درود بر تو اى بزرگترين ماه خدا، و اى عيد دوستان خدا. درود بر تو اى گراميترين وقتهائى كه (با ما) مصاحب و يار بودى، و اى بهترين ماه در روزها و ساعتها. درود بر تو ماهى كه آرزوها در آن نزديك است و كردار (شايسته) در آن پراكنده (فراوان) است‏. درود بر تو ای همنشینی که چون پدید آید، احترامش بزرگ است و چون ناپدید شود فقدانش دردناک باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 937
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


با عرض سلام و خوش آمدگویی به شما بازدید کننده گرامی: هدف بنده از راه اندازی وبلاگ معرفي روستاي گردشي -فرهنگ وباورهای مردم-رسومات محلی ونحوه زندگی مردم درروستا واطلاعات واخبار و.... . می باشد.امیدوارم بابضاعت اندک بتوانم در نیل به هدف موفق باشم .لذا خواهشمندم باارائه نظرات سازنده خود یاریم نمائید.با تشکر ادرس ایمیل : shamsgardeshi@yahoo.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود